PINK BLUE sklep interentowy nie tylko dla dzieci - bluzeczka z sercem idealna na prezent :)

3/23/2015

Ostatnio Marysia nie lubi chodzić w spodniach...no bo przecież nie jest chłopcem ;) Co dzień zakłada sukienki i spódniczki, daje się jeszcze namówić na leginsy lub jakieś getry i to wszystko. Mam nie lada problem żeby ubrać ją np. do przedszkola. Zwykle szukam jakiejś tuniki lub ładnej bluzeczki i zestawiam to z rajstopkami - w tym Marysia czuje się najlepiej :)
Poszukując dla niej nowych ciuszków, trafiłam do świetnego sklepu internetowego PINK BLUE.
Wszystkie ubrania to 100% handmade - jestem pełna podziwu dla Pań które potrafią wyczarować takie cudeńka. Ja niestety nie mam takich zdolności ;)
Oferta sklepu nie jest skierowana wyłącznie dla dzieci tak więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Można tu znaleźć identyczne zestawy dla mamy i córki - świetne są, zresztą sami zobaczcie KLIK
*zdjęcia ze strony internetowej http://www.pinkblue.pl/

A teraz kilka słów o bluzeczce którą Marysia jest zachwycona, zresztą nie ukrywam że ja też :) Wykonana w 100% z bawełny, szara z różowy sercem i długim rękawem, od razu przypadła mojej córce do gustu - wiadomo, kolor różowy noszą księżniczki a ona przecież nią jest ;)
Serce to dzianina dresowa, natomiast reszta to wysokogatnukowa dzianina  pętelkowa.  



Pięknie wykończona...żadnych sterczących nitek, zaciągnieć itp wszystko uszyte perfekcyjnie :) Po praniu również nic się nie zmieniło, bałam się że może się rozciągnie lub wstąpi.....jednak wszystko pozostało bez zmian :)





Bluzeczka idealnie nadaje się na nadchodzącą wiosnę...nie jest gruba więc dziecko na pewno się nie zapoci. Idealnie będzie pasowała do dżinsów, legginsów czy spódniczki :) Jako, że córka ma bardzo wrażliwą skórę i najczęściej wszystko ją uwiera, drapie i drażni miałam obawy czy materiał nie podrażni jej delikatnej skóry...jednak nic takiego się nie stało. Dzianina jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Jedynie musiałam obciąć metkę na karku, ale to robię zawsze i we wszystkich ubrankach :)

Marysia jak na swój wiek jest dość wysoka, kupuje jej ubrania w rozmiarze 116/122, ale i tak zwykle nic nie jest idealnie dopasowane :( Najczęściej jeżeli rękawy są dobre, to całość jakoś nie leży i na odwrót. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona kiedy otrzymałam bluzkę - rękawki idealne, długość w sam raz....nie jest ani za obszerna ani za wąska - jest po protu uszyta jak na nią.
Zresztą na fotkach można zobaczyć jak ładnie bluzeczka się układa. Jestem jak najbardziej na TAK i polecam ten sklep wszystkim mamą które chcą modnie i nie drogo ubrać swoją pociechę.
Marysia bluzkę od PINK BLUE zakłada bardzo chętnie - a jeżeli jej się podoba to musi być na prawdę ładna :)





www.pinkblue.pl


3 komentarze

  1. No faktycznie bluzeczka lezy super,jakby szyta na miare :) I nawet Mamusie ma taka sama,swietnie razem wygladacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. heh :) ani ja ani moje dziecko :D ale Pani na zdjęciu to bardzo ładna blondynka tak więc potraktowałam to jak komplement :)

      Usuń

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"